AlterGirl

Blog o modzie i kulturze alternatywnej

AlterGirl na poważnie

W tym roku skończyłam studia.

Póki co.

Poza moim tajemniczym tytułem magistra z RPGów – tak, da się to zrobić – ukończyłam też studium podyplomowe z Reklamy i Promocji. Super dumna z siebie i w ogóle. Wreszcie wiem co robię.

Gorzej, że w związku z tym dopadł mnie syndrom dorosłości. Już po studiach, własne mieszkanie, a praca stale „studencka”, więc czas najwyższy rozejrzeć się za nową.

Całe szczęście, że studium Reklamy i Promocji na UAMie było naprawdę kompetentnym kierunkiem, z wykwalifikowaną kadrą doświadczonych wykładowców – nie, żeby coś, ale po pięciu latach kulturoznawstwa doznałam lekkiego szoku – i zadbało nie tylko o stronę teoretyczną, ale i praktyczną. W ten sposób z zajęć o fotografii wyszłam z zestawem kilku zdjęć, które idealnie nadają się do profesjonalnego CV człowieka starającego się o posadę w branży kreatywnej.

Mini reklama: Marketing social media, agencje reklamowe, artystyczne – jestem waszym człowiekiem! 🙂

Które według was najlepiej nadaje się do curriculum vitae?

Wszystkie zdjęcia wykonał Andrzej Florkowski

1.altergirl social media branża kreatywna CV

2.altergirl social media branża kreatywna CV

3.altergirl social media branża kreatywna CV

4.altergirl social media branża kreatywna CV

5.altergirl social media branża kreatywna CV

6.altergirl social media branża kreatywna CV

 

7 Comments

  1. Hej Ola! Jako osoba „kilka” lat starsza i pracującą jako wykładowca, osobiście uważam, że najlepiej widziane są zdheciaod „typowego” fotografa jest najlepsza do CV. Również połową sukcesu jest ubieranie się „typowo” i skromnie na rozmowy kwalifikacyjne. Choć MEGA uwielbiam Twój styl, to jednak są pewne konwenanse, których należy przestrzegać we WŁASNYM interesie… P.S. Choć moje tatuaże są bardzo pozytywnie odbierane przez studentów, to na spotkanie z „górą” zakładam długi rękaw mimo np. 35 stopniowych upałów v:) Pozdrawiam i trzymam kciuki 🙂

    • Na uczelnię też ubrałabym się bardziej stonowanie, natomiast branża kreatywna rządzi się swoimi prawami – w tej chwili zastanawiamy się z koleżankami nad CV w formie pendrive’a w kształcie wizytówki 😀 Pracę jako taką mam, mówimy tutaj o PRACY MARZEŃ. A ta na pewno nie będzie w otoczeniu ludzi w garniturach i garsonkach 😀

      • Jako osoba pracująca w agencji reklamowej od 4 lat – mająca tatuaże, kolorowe włosy i kolczyki, powiadam: Jeśli jesteś pismakiem i osobą od merytoryki, a nie grafikiem – CV, które nie mieści się na stronie A4 w PDF’ie, nie jest stroną internetową czy land page’em, będą omijane szerokim łukiem. Takie opcje są dobre gdy chcesz przedstawić klientowi prezentację swojej firmy z dużym portfolio 😉
        Dodatkowo, wizerunek „ostrej” laski jest spoko gdy już masz tą pracę. Nawet w dużej megakreatywnej agencji, gdy pójdziesz na rozmowę – zaszufladkują Cię już do ogółu. Jeszcze kilka lat temu, gdy nie panowała moda na alternatywny wygląd, działało to dobrze, teraz jest takich ludzi od groma i naprawdę trzeba się mocno napocić, żeby udowodnić swoje kompetencje i wiedzę.
        Szukając pracy w branży kreatywnej, skup się nad tym jak najlepiej przekazać innym, że naprawdę masz sporo w głowie i zawsze znajdziesz na wszystko rozwiązanie – to musi rzucać się w oczy na wejściu, a nie superpendrive w kształcie wizytówki.

  2. 6! Śliczny, delikatny uśmiech i to spojrzenie… 🙂

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

© 2018 AlterGirl

Theme by Anders NorenUp ↑